czwartek, 9 stycznia 2014

Ewakuacja smrodowa

Hej nesianators!!!
Ostatnio dowiedziałam się o zaistnieniu nesianators i strasznie się z tego cieszę bo jest 10 000 wyświetleń bardzo mnie to zaskoczyło. 
Ale dziś jak dziś szłam do szkoły weszłam do niej strasznie w niej śmierdziało tak myślałam dlaczego tak śmierdzi, pani z hali gimnastycznej zatrzymała mnie że możemy nie mieć lekcji bo wybiło szambo potem spotkałam moją małą julkę pozdro dla niej i poszliśmy do dyrektorki była tylko sekretarka i powiedziała że nic nie wie. Potem nas ewakuowano i powiedzieli że wszystkie lekcje odwołane może też jutro nie być i dobrze niech nie będzię bo mamy mieć test z polaka:-)  Dobra kotki muszę się jeszcze z tego pouczyć dozoba!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje