sobota, 4 stycznia 2014

Happy new Year

Hej kochani!
Szczęśliwego nowego roku i wesołego jajka!!! XD
Dziś zmieniłam szablon nie jestem zbyt do jego pewna ale możecie do mnie pisać linki z szablonami. Przepraszam za wcześniejszy wygląd strasznie wyglądał ten szablon.
Ale było fajnie w sylwestra pierwszy raz go spędziłam u koleżanki wiem że to dziwne ale nie miałam nigdy takiej prawdziwej przyjaciółki.
W sylwestra było świetnie byli też bracia cioteczni Nusi i przynieśli płyte ze sobą i tam było One Way Or Another i tańczyłam do tego jakbym przedawkowała marsjanki bo bawiliśmy się w Got to dance XD. Tak to wyglądało
A pierwsze minuty nowego roku wyglądały jak Haloween Spytam się Nusi to dołorze do posta zdjęcie bo nie chcę praw autorskich naruszać ale świetnie było a jak się malowaliśmy to wcale :)
Dobra ja już kończę no to papuśki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje