wtorek, 24 grudnia 2013

Merry Christmas





Hej mikołaje!!!
Dziś jest wigilia jej!!! Wesołego jajka z tej okazji dużo prezentów, bagatego mikołaja żeby was nie przestraszył, wściekłych wiewiórek na choince i wszystkiego co najlepsze.
U mnie same nudy przed świętami były ale dzisiaj wiele rzeczy się działo dostałam książkę o 1D iiiiii.... Harry odpowiedział na asku i naa tt może ktoś widział pytanie Merry christmas MY BEYBE zadał Christmas Heart to ja kurde harry stylesdla was temten laluś z 1D odpowiedział na moje pytanie aaaaa!!!
Tam u mnie święta świetne już jestem w domciu jem Shoko Bons i patrze na choinkę i myśle na co wydać 100 zł od babci i co będę robić do piątku bo Nusia do mnie w piątek przyjeżdża oglądać TIU. Wczoraj mania dzwonienia do belgi składać życzenia a ja na fb wysłałam mojej kochanej wikci z belgi życzenia. Może wikcie poznacie w wakacje bo my się umówiamy na obóz pływacki, a może ktoś nas tam spotka nawet mnie możecie kiedy chcecie zatrzymywać jak mnie spotkacie gdzieś i może będę w Gdańsku na sylwestrze z polsatem więc jesteś moim fanem nie wstydź się i poproś o fotę :) Spędziłam wigilie z dziadkami i było super!!!
Dobra ja już kończę macie zdjęcia no i wesołych ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje