sobota, 14 czerwca 2014

Nocna Nesia

Hej kochani!!! Wiem kto prawie o pierwszej dodaje post i słucha Demi panie i panowie Nesia. W tym tygodniu dużo się działo jakoś mi szybko zleciał i w następnym też będzie się dużo działo pewnie myślicie tutaj o radzie, że już prawie koniec roku. Otóż tak, ale nie tylko Nesia znów wyprawia z włosami to tym niebieskie ombre wzorowane na mojej idolce Demi się ciesze będzie świetnie pasować do bluzki ,,Go to Hell'' z Sheinside, Ohhh... Te szatańskie mieszanki. 



Właściwie jutro (w poniedziałek) dodam zdjęcia moich włosów pierwszy raz w życiu nie mogę doczekać się poniedziałku. Ktoś wogóle kiedyś miał robione końcówki robione farbą ile to trwa bo już mnie połowa strarzy, że do piątku mi zejdzie u fryzjera dobra mi to odpowiada tylko nie do szkoły, fryzjer ważniejszy.

Dziś jeszcze idę do Roxi na urodziny, Roxia nic ci nie powiem co dostałaś na urodziny na 15 godzin się dowiesz :).









PODPIS

3 komentarze:

  1. miłej zabawy urodzinowej ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej zabawy :)
    PS słyszałam , że ombre bardzo niszczy włosy ;//
    Obs za obs ? :D
    http://thisismytime-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej zabawy ;) Ja niedługo farbuję szamponetką ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje