poniedziałek, 2 czerwca 2014

Summer


Hej kochani!!!
Przepraszam, że mnie nie było dość długo, ale muszę zakuwać dużo na koniec roku bo muszę trochę poprawić co nieco. Tęskniłam za wami nie wiedziałam jakiego posta napisać długo nad tym  czy chcecie jakiś tematyczny czy bym do was tak pisała z głowy, co mi się przytrafiło itd.
Już za 25 dni wakacje niecałe 3 tygodnie nadal nie mogę tego pojąć, ale się ciesze bo Wiki przyjeżdża, z którą się poznałam na półkoloniach mam nadzieje, że spędzimy razem całe wakacje bo czasami tak było, że jeden dzień się widziałyśmy, ale mam nadzieje że to już się nie zdarzy.
I bym też chciała w te wakacje wygrać bilet na koncert Ellie Goulding byłam już 6 lutego na jej koncercie, ale zbyt ją kocham, że mi tylko jeden koncert wystarczy. Jak ktoś wygrał bilet niech się pochwali w komentarzu lub niech do mnie napisze email'a i z kim jedziecie? Jak ja wygram ten bilet to chyba pojadę z bratem lub wiki jak będzie chciała. 
A no właśnie skoro już mówimy o koncertach to kto jedzie na Orange Warsaw Festival 14 czerwca? Może gdzieś się spotkamy? jakby co znacie mnie, jak zobaczycie dziewczynę dość wysoką z grzywą na oku i wiedźcie, że to ja i jeszcze chyba pojadę na 13 czerwca z Lili Alen. Mam plan pojechać tam do Warszawy chyba 12 czerwca i zajść tam od razu do Starbucksa mmm...
A wy jakie macie plany na wakacje i na czerwiec? Ja będę dni wykreślać długopisem z kalendarza do świętego dnia zakończenia szkoły XD.
I przepraszam, że nie ma moich zdjęć, ale jestem chora :(


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje