środa, 9 kwietnia 2014

Summer Flowers

Kombinezon- Bon Prix
Hei! Nie uwierzycie, to była miła środa chyba pierwsza w moim życiu taka fajna środa. Dziś skończyłam o godzinę krócej, bo pani od plastyki nie było, ale mieliśmy na pierwszej lekcji (zamiast plastyki) angielski z moją ulubioną panią z, którą można się pośmiać. A poza tym jeszcze przyszedł do mnie kombinezon na, który czekałam  od dawna. Jest taki na lato. Już się nie mogę doczekać tych wymarzonych wakacji ale humor mi poprawia to że wakacje już za ok. 40 dni. Może mi się zaczną wcześniej, bo morze pojadę do Włoch, żeby się spotkać z rodziną z Niemiec i Belgi więc mogę odetchnąć z ulgą.

U mnie są teraz burzę, ale i tak wychodzę se na dwór, żeby poskakać sobie na trampolinie, która ma metalowe, wysokie słupki. Mam dziś basen i jeszcze znów jadę na zawody do Olecka moja ciocia z moim kuzynem przyjdą mi pokibicować od czego ma się rodzinę.



3 komentarze:

  1. też nie mogę doczekać się wakacji, ale jakoś trzeba dać sobie radę w szkole :) cieszę się, że miałaś fajną środę i zazdroszczę wyjazdu do Włoch :)
    marley-marley-46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie piszesz :) podoba mi się tu :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/summertime-sedness.html
    całkiem nowiutka notka :)) zapraszam do zobaczenia, ponadto każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz :)

    wpadniesz? ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje