wtorek, 8 kwietnia 2014

Niepełnosprawni- oni mają dwa kółka, a ty dwie nogi i co z tegoI

                                           I co z tego?                                    

Hej kotki! Dziś mam dla was taki post nad, którym się zastanawiałam dość długo bałam się, że będę tak pisać ten post a potem pustka. Wpadłam na ten post bo często wpadałam na takie piękne filmy o niepełnosprawnych czy nawet z życia codziennego np. Anioł Na Resorach. Pomimo łamliwości kości Bogusia nie widzi przeszkód bo Ogranicza nas tylko umysł- Anioł na resorach.


Też zainspirowała mnie pewna 9- latka, która miała na imię Kinga kochająca jeździć na rolkach
W wakacje, na niedzielnej mszy zaczęły boleć Kinie plecy. Pojechała do lekarza, on jednak stwierdził, że to zwykłe zapalenie mięśniowe i wystarczy dać na noc tabletki, cóż błędy się zdarzają. Kinia nie mogła już wstać rano z łóżka. Tata ją zaniósł na rękach na śniadanie myśląc, że dziewczynkę bolą strasznie nogi. Kiedy Kinia chciała iść do swojego pokoju nogi się pod nią ugieły. W szpitalu wykryto zapalenie rdzenia kręgowego.
Jeszcze pewna historia Jaśka Meli. Kiedy grał ze swoimi kolegami na boisku rozpadało się, wszyscy się rozeszli, a on z kolegą poszli do ,,Budki z prądem'' Jaśka trafił prąd. Trafił do szpitala z bólem ręki, kiedy po paru dniach rodzice przyszli go odwiedzić Jaśka na sali nie było. Dowiedzieli się od pielęgniarki że Jasiek jest na sali operacyjnej. Lekarze ,,obcięli'' mu nogę i ręke. Jasiek walczył i się stał najmłodszym i pierwszym niepełnosprawnym, który zdobył biegun 4 kwietnia 2004 roku.

Często niepełnosprawni są wyśmiewani przez ludzi jestem temu przeciwna. Zrób taki drobny uczynek i jak będzie przejeżdżał człowiek na wózku nie oglądaj się nie śmiej się pod nosem tylko zajmij się czymś innym nie mówię tutaj, żebyś zaraz tego człowieka na ręce brał.
Pamiętaj że niepełnosprawny to człowiek taki jak ty taki sam niczym się nie różni.

I myślę, że dla niektórych to doszło, że niepełnosprawny to człowiek taki sam jak ty co z tego, że ty masz dwie nogi, a oni dwa koła po bokach? 

1 komentarz:

  1. bardzo fajny post ;)
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje