sobota, 21 grudnia 2013

Midnight Memories and This Is Us

Hej kochani!!!
Przepraszam, że mnie tak długo nie było ale nie działa mi internet w domu a teraz jestem u dziadków. 
Wczoraj mój brat z Białegostoku przywiózł mi This Is Us oglądałam wczoraj z moim drugim bratem Jędrkiem TIU mówi jak pokazano ich koncert: ,,TAM SĄ SAME GÓWNIARY I ICH OJCOWIE!" HAHA!!! 
Przed chwilą Jędrek mi ściągnął Midnight Memories słucham sobie już jestem na DIANA! Kocham tą płytę!!!
Wczoraj byłam u Nusi zamawiałyśmy Pizze.Się nas zapytali jaki rozmiar a Nusia podała ulice :b . Potem poszłyśmy do biedry po Chipsy. I co wogle ogłosiło wczoraj 1D? 


Oglądałam teraz z babcią TIU i teraz nuci sobie Best Song Ever.
Dobra ja już końńczę no to narazie no i cześć!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje