środa, 13 listopada 2013

Tęsknota i wolny internet

Hej lalunie!!!
Mało się działo w tym tygodniu. Strasznie tęsknie za Nusią tak mi jej brak nie mam z kim się pośmiać na przerwach, nie mam z kim śmiać się na religi z Oskara, (my dużo się śmiejemy więc) ale zobaczę się z Nusią w sobotę i to nawet do 20.00 dobrze że możemy tak długo. Teraz słucham tylko smutnych piosenek i jeszcze przeglądam historie o przyjaźni i o miłości. Teraz tata zabrał nasz internet LTE i jest strasznie ten wolny nie nawidze tego internetu. Smutno mi się robi kiedy widzę taką Paulinę i Roksanę jak one się świetnie bawią i widzą ssię widzą 24 godz. na dobę. dam wam linki do histori o przyjaźni i  o miłości no, i cześć!!! <3 <3 :* :* 
Naprawdę bardzo wzruszające i szokujące historie historie o przyjaźni obejrzyjcie do końca do samego ja się na tych dwóch popłakałam
http://www.youtube.com/watch?v=XqYXVEeqfik o przyjaźni
http://www.youtube.com/watch?v=t4C8lo7CvLE o miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje