piątek, 15 listopada 2013

Be happy

Hej rybcie!!!
Dziś zrobiłam sobie tylko dwa zdjęcia przepraszam że teraz prawie wcale się nie pojawiają moje zdjęcie na blogu, ale zawsze szkoła, zajęcia pozalekcyjne to wyglądam po nich jak starodawny mop. Jutro jadę do Nusi i jestem strasznie podekstytowana, a w niedziele idę z Pati na skateboard (jeśli to czytasz Pati to szykuj się XD). Weekend mam już zaplanowany i już się nie mogę doczekać jutra! Nie mówcie, że ściągam od lucy ale poprostu chcę mieć taki tytuł posta. Mam dziś nastrój to porobiłam zdjęcia i nawet już matmę odrobiłam O.0 sama się dziwie XD. Tydzień miną szybko strasznie się ciesze!!! Oby tak do wakacji haha. Dobra dziunie ja już kończę zostawiam zdjęcia i trzymajcie się, nie puszczajcie i uważajcie bo wpadniecie pod samochód.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje