niedziela, 3 listopada 2013

Przyszłe nocowanie u mnie


Hej rybcie!!!
Naprawdę nudy same w te weekendy gdyby były wakacje bym zadzwoniła do Nusi i byśmy pojechały nad jezioro to tylko niestety marzenie :(. Ale w piątek Nusia u mnie nocuje i będzie chyba filmik z nocowania co kupujemy a jak będzie ładna pogoda to pójdziemy na plac zabaw i nagram co my tam robimy również nagram co kupujemy w biedronce co będziemy robić na nocowaniu itp. więc będzie dużo filmików. A w ferie zimowe to już wogle. A w przerwie świątecznej będą posty rano lub na wieczór bo jadę do mojego kuzyna na weekend w przerwie świątecznej. W poniedziałek wysyłam do lucy (moja świętość blogerska) rysunki i plakat JB i zaraz muszę też narysować Spange Boba czy jakoś tak tylko od czasu do czasu oglądam jak zdążę. Gdyby były wakacje bym mogła pisać w nieskończoność. Tyle my robimy tam z Nusią że tylko pisać godzinami. to na tyle bo nie chcę was przynudzać. 


Więc narazie no i cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje