piątek, 1 listopada 2013

Halloween Later

Hej moi strasznicy!!!
Wczoraj było Halloween kocham je!!! Jutro wycinam dynie bo dzisiaj wróciłam z Olecka i nie chciało mi się. Nie byłam nawet na cukierek albo psikus bo miałam Brithish school, ale odbywaliśmy na brithish school :). Byłam u kuzyna i będę u jego na weekend w przerwie świątecznej. Wczoraj dostałam bluzkę do piżam z Lany Del Rey i teraz w niej chodzę bo lubię bardzo lane i żałuje że nie poszłam z bratem na koncert bo tak bardzo jej nie lubiłam :(. Jaka ja głupia :(. Ale jadę na 1D 20 czerwca więc muszę się cieszyć. Dobra moje dziunie pożaliłam się wam i już wystarczy bo chyba się powieszę. No to narazie no i cześć.







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje