niedziela, 12 stycznia 2014

Best friend memories

Hej Ludzie!!!
Już niestety koniec weekendu, ale jeden plus jest Sam&Cat :).
Dziś mój brat zgrał z telefonu mamy na mojego laptopa zdjęcia moje i Nusi z pierwszego nocowania miło się na nie patrzy. 

Też są z dnia dziecka jak jeździliśmy na samochodzikach w wesołym miasteczku.
Z domku nad jeziorem jak strasznie padało.



Jak miałyśmi różowe włosy


Ostatnie nocowanie w wakacje

Czeka na was filmik fajerwerków z Sylwestra ale wrzucę go jak będę u babci bo mam limit w internecie :(.
O 19.20 jest Sam&Cat oglądajcie Ariana czeka :*.

Nusia założyła swojego nowego bloga polecam a oto on  KLIK dopiero zaczyna POLECAM!!!
Jutro zrobię post z moimi nowymi rzeczami które kupiłam ostatnio.

Ja już kończę papa!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje