poniedziałek, 7 lipca 2014

Brak pomysłów na posta

Hej rybki!!! Przepraszam za brak odezwu, ale byłam na półkoloniach i wracałam zmęczona. Podawajcie mi jakieś ciekawe pomysły na post bo na blogu może będę częściej i na YT też jak ktoś się znajdzie, który może montować filmiki dla mnie. Dziś lub jutro może się pojawić jakiś filmik o wakacjach więc to chyba na tyle dawajcie jakieś ciekawe pomysły rybki pa!
I czy ktoś robi wygląd bloga? kontakt w opisie :)


Zdjęcia które mnie rozwalają XD



PODPIS

3 komentarze:

  1. czekam na filmiki ;)
    http://youonnlyliveonce.blogspot.com/2014/07/piknik-u-farorza.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jakiś tag?
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje