niedziela, 4 maja 2014

LBA (Liebster Award)

Hejo misiaczki! Niedawno w jednym komentarzu zobaczyłam komentarz pewnej Victorii, że mnie nominowała do LBA. Widziałam wcześniej takie posty, ale jakąś nigdy nie wiedziałam o co w nich tak dokładnie chodzi.

Co to jest LBA?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana za ,,Dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Dostałam 24 pytania, na które muszę odpowiedzieć oraz nominować 3 blogi niestety nie zauważyłam, które by były z mniejszą liczbą obserwacji.

PODPIS1. Czy podoba ci się mój blog?
Oczywisćie, wchodzę na jego codziennie!

2. Co najbardziej cenisz u swoich przyjaciół?
To, że są ze mną szczerzy i pozytywnie porąbani.

3. Dlaczego założyłaś bloga?
Szczerze... TO Z NUDÓW XD

4. Co sądzisz o przyjaźni damsko-męskiej?
Istnieje sama wiem jak mam paru naprawde dobrych kolegów.

5.Jaki jest twój ulubiony blog?(dlaczego?)
Niedawno pisałam o tym post więc możecie zobaczyć

6.Jaki jest twój ulubiony utwór muzyczny?
Nie wiem szczerze.

7. Masz zwierzaka jeśli tak to jakiego?
Mam 2 pieski i kotka. Labladorka nazywa się Kora, York Coco, a kot Kicia



8. Ulubiony przedmiot szkolny?
Angielski i W-F

9. Jakie języki obce umiesz?
Angielski, francuski i trochę norweskiego.

10. Ile masz lat?
18 lipca skończę 12 lat.

11. Umiesz tańczyć?
Pewka wymiatam tak jak Zayn na parkiecie!

12. Jakieś hobby?
Rysowanie.

13. Co robisz w wolnym czasie?
Idę pojeździć na rowerach lub rolkach.

14. Ulubiona pora roku?
Wiosna i lato.

15. Kto cię inspiruje?
Moi idole.

16. Boisz się pająków?
Giń poczwaro! Giń!

17. Laptop vs. komputer
Laptop

18. Jakie filmy oglądasz?
Ósmoklasiści nie płaczą, This Is Us i wiele innych.

19. Co myślisz o ludziach emo?
Nic do nich nie mam. Mój wujek był sam emo do puki się nie urodziło mu pierwsze dziecko.

20. Jaki styl lubisz?
Luźny np. sportowy.

21. Masz rodzeństwo?
2 braci.

22. Jaką dyscyplinę sportu lubisz? 
Kocham pływać i grać w piłkę nożną.

23. Lubisz naleśniki?
Tak omomom

24. Jaka jest u ciebie pogoda?
Jest noc... EJ TO POGODA?



2 komentarze:

  1. hah ostatnia odpowiedz ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie słodkie zwierzaczki <33
    haha ostatnia odpowiedz najlepsza :D
    http://my-life-nataliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje