niedziela, 1 grudnia 2013

Jestem adminką i chorobowy Weekend

Hej rybcie!!!
Jestem teraz znowu chora nie wiem czy jutro idę do szkoły bo teraz raczej będę miała anginę będę z wami i na mikołajki czeka na was prezent!!! Na mikołajki raczej dostanę This is us one direction strasznie się cieszę. Ale nie wiem jak tak szybko miną bo patrzę założyłam to na początku października a patrzę to już grudzień! Dzisiaj zostałam adminką tej strony --> https://www.facebook.com/pages/One-Direction-Moim-Bogiem-Od-Niedawna-I-Na%C5%82ogiem/529080793811621 Lajkójcie mam nadzieje, że to będzie miało po kilka tysięcy lajków. Zależy mi natej stronce nawet jak nie zostanę adminką na stałe. Lajkójcie, komentujcie. 
Dobra ja już kończę no to narazie no i cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje