czwartek, 28 listopada 2013

Nauka norweskiego

Hei!!!
Przepraszam że do was długo się nie odzywałam, ale teraz bardzo często źle się czuję :(. Wczoraj zaczełam się uczyć norweskiego i już umiem policzyć do 5 :) Winterlicious Tag pojawi się na 6 grudnia o ile mi wyjdzie zakłam nowego YT żeby tam znajomi się nie dowiedzieli i żebym nie miała kłopotów że się ze mnie śmieją. Może ktoś mi podać link do jakiegoś ładnego szablonu obojętnie jaki temat tak ślicznie proszę :* <3 :* <3 :* <3. Przepraszam że taki któtki post ale nie wiem o czym pisać :(.
No to trzymajcie się i nie puszczajcie papuśki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje