piątek, 22 listopada 2013

Fryzura w stylu Cleo z My słowianie

Hej kotki!!!
Witam was w moim drugim późnym poście ale ważna sprawa jak ktoś przeczytał ten wie. Dzisiaj oglądałam dzień dobry tvn i zobaczyłam cleo z my słowianie i przyglądałam się jej włosom, i pomyślałam sobie może sobie zrobię? I potem wziełam gumkę i hustę ale nie wychodziło więc wziełam bibułę i wyszło mi  przepraszam że tak długo się nie odzywałam ale jestem chora. Jak ktoś nie widział my słowianie to proszę link i porównajcie moje włosy do włosy Cleo (długość się nie liczy) 
http://www.youtube.com/watch?v=rr1DSgjhRqE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje