poniedziałek, 2 grudnia 2013

My słowianie wiemy jak nasze na nas diała...

Hej kochani!!!
Dzisiaj trochę spadło u mnie śniegu w nocy. Ten dzień uważam za udany :D. Najlepiej było na muzyce więc tak zaliczaliśmy piosenki ja się spytałam czy można jakąś z internetu, a pani powiedziała, że tak aż tutaj mi wyleciało z ust MY SŁOWIANIE WIEMY NASZE NA NAS CIAŁA... Ale tylko trochę ba wszyscy zaczeli się śmiać a ja razem z nimi HAHA. Teraz jak widzicie zmienił się szablon zaraz pododaje trochę gadżetów więc przygotujcie się. Bardzo dużo się na męczyłam nad tym szablonem. Mam do was proźbę moje siostry directioners zapraszam was do tej stronki https://www.facebook.com/lolodalejpl?fref=ts Lajkójcie, komętujcie widać że się stara dziewczyna <3
Dobra ja już kończę papuśki rybcie!!!! <3 <3 <3 <3 Macno was kocham!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje