sobota, 19 października 2013

Weekendowe nudy i pieczenie paluszków serowych

                             Hej dziuńki!!! ♥♥♥

 Dziś przeglądałam moje stare zdjęcia z pół koloni aż zapiszczałam jakie miałam długie włosy. Nuda nad nudami narysowałam Nusię wersję anime, a po za tym nic. Teraz się pieką paluszki serowe mmm... PYCHA! Nie wiem o czym tu pisać. Ale ogarneło mnie zaskoczenie kiedy weszłam na google i mi się wyświetliło że Wiktoria Chomse dała +1 dla mojego ostatniego wpisu. Dziękuje wszystkim którzy  czytają tego posta. Naprawdę tak się zaskoczyłam :). Słuchałam calutki dzień muzyczki. Dobra moje dziuńki przepraszam że taki krótki ten post ale nie wiem o czym pisać macie moje stare zdjęcie z pół koloni no i cześć. ♥♥♥







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje