piątek, 18 października 2013

Wielkie zamyślenie, doł i słuchanie muzyki

Hej koteczki!!! ♥♥♥
Dziś nie byłam u Nusi :(. Nudzi mi się słucham piosenek Hayley Williams i Christiny Aguilery i jak zawsze 1D i Beyonce. Zawsze tak jest jak mam doła. Będę siedzieć cały weekend w domu. Porysuje w tym czasie i wrzucę ich zdjęcia na bloga. Nudno było w szkole mówię wam N-U-D-A.
Myślę non stop o tym czy mi się uda wyjść na scenę na konkursie. Byłam dzisiaj cały czas zamyślana w szkole w domu na ulicy wszędzie. Byłam na blogerze na informatyce ile już wyświetleń już zaraz po poście szykuje filmik na 100 wyświetleń. Macie kolaż z moimi ulubieńcami i cześć!!!♥♥♥♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje