niedziela, 20 października 2013

Zmyślony bliźniak

Hej dziuńki!!!
Dziś się znowu nudziłam i słuchałam muzyki. Obecnie przegrywam na płytę pamiątkę z wakacji (czyli wideo i zdjęcia moje i Nusi). Porobiłam zdjęcia w webcammax i znalazłam efekt taki jak by miało się bliźniaka więc sobie porobiłam. Nie ma to jak zmyślony bliźniak :). Może jutro dodam filmik tylko jaki tutaj nakręcić piszcie mi w komach to napewno nakręcę. Ale dzisiaj jest pierwszy tydzień bloga cieszycie się? Niestety jutro poniedziałek :(. Trzeba będzie rano wstawać tak mi się nie chcę!!!! Dobra rybcie ja już kończę no to narazie no i cześć!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje