poniedziałek, 21 października 2013

Nie przyjaźń tylko małżeństwo!!!!

Hej koteczki!!!
Dziś jestem bardzo zmęczona i boli mnie głowa więc dziś nie dodam tylko kolaże, które zrobiła Nusia bardzo Nusi dziękuje że się tak napracowała zresztą jest na górze przed postem. Co o nich sądzicie? Mi się bardzo podobają aż podskoczyłam kiedy je zobaczyłam. I jeszcze moje imię koło wieży Eiffla (Pod postem.) Dziś zrobiliśmy z Pauliną bitwę na czepki ile się tam działo :D. Wrządkiem się oblewaliśmy hahahahaha :D. Rybcie kończę bo naprawdę głowa mnie boli jak nie wiem co. Więc narazie na i cześć




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje