piątek, 21 lutego 2014

100 faktów o mnie

Hej postanowiłam napisać ten post bo bardzo mi się to spodobało i chcę żebyście mnie lepiej poznali więc zaczynamy.

1. Założyłam bloga bo mi się po prostu nudziło.
2. Mam ksywkę Nesia od przedszkola.
3. Nazywają mnie też lew bo mam straszny tapir jak zdejmę czapkę
4. Chciałam rok temu oglądać Violette, ale wyłączyłam już na czołówce
5. Dałam ksywkę Nusi w lato bo chciałyśmy mieć te ksywki
6. Teraz rzadko kto mówi na mnie Nesia
7. Nagrywam mnóstwo filmików dla was ale na drugi dzień to oglądam i mi się to nie podoba
8. Mam przyjaciółkę z Belgi ale ona mieszka w Brukseli i jest polką mówi po polsku i poznałyśmy się na półkoloniach
9. Widzimy się parę razy na rok :(
10. Mamy czapki przyjaźni XD
11. To jest moja druga BFF
12. Mam moją kuzynkę niemkę JULKĘ <3 <3
13. Ale gadamy razem po angielsku lub francusku
14. Pierwszy raz u koleżanki nocowałam rok temu u Nusi
15. Moja przyjaciółka z przedszkola nie wie teraz kim jestem :(
16. Chcę zostać piłkarką
17. Chodzę na basen
18. Tam poznałam Paulinę
19. Potem dowiedziałyśmy się, że jesteśmy kuzynkami
20. A Paulina jest spokrewniona z Nusią
21. Jestem adminką dwóch stron na facebooku o 1D
22. W jednej się podpisuje Neśka a w drugiej Adminka Styles
23. Nie lubię Violetty
24. Kocham angielski, wf, plastykę i muzykę
25. Rok wcześniej chodziłam do klasy a ale się przepisałam do b bo hejtowano mnie bo jestem Directioner ale warto było
26. Lubię takie seriale jak ukryta prawda
27. Należę do tylu fandomów, że czasem zapominam do jakich fandomów należę  
28. Chcę się nauczyć 8 języków
29. Czasem zadaje sobie sama pytania na asku
30. Lubię tylko trochę kwiata
31. Nie jestem kwiatonatorką
32. Jestem directionerką
33. Jeżdżę na koniu
34. Jeden dzień jeździłam na obozie jeździeckim ale odesłali mnie bo było za zimno
35. Mam koleżankę Julie
36. Chodzimy razem do klasy
37. I na dodatkowy angielski
38. Miałam iść dziś z nią na pizze
39. Ale nie mogła
40. Lubi kwiata
41. Mój brat spotkał kwiata na koncercie Ellie
42. A ja Maćka musiała i co łyso?!
43. Jestem spokojna do puki jestem nie wyspana 
44. Piszę ten post parę dni
45. To drugi dzień
46. Jestem animal i little monster od niedawna
47. A lovatic jestem od września
48. I to prawda, że Demi będzie miała swój koncert w polsce?
49. Ostatnio czytałam moje stare posty
50. Myślałam, że zdechnę ze śmiechu
51. Prawie nikt nie wie, że mam bloga
52. Ale się z tego cieszę
53. Mam koleżankę internetową
54. Nazywam ją Ludka albo Miśtal
55. Poznałam ją na facebooku
56. W grupie o 1D
57. Nie lubię jak ktoś mi robi zdjęcia
58. Ale jak ja komuś robię zdjęcia to lubię
59. A jak komuś robię te zdjęcia na złość to ja kocham
60. Mam bloga 3 miesiące
61. A przy okazji daj mi suba
62. Jeśli możesz
63. Dziś nie mam zbytnio chumoru
64. Nie wiem co będę robić jutro
65. Jestem adminką strony o 1D
66. Nią jestem od 2 miesięcy
67. Mam głupią wyobraźnie
68. Jak się przesłyszę i powiem co usłyszałam na głos to się wszyscy śmieją
69. Jak tylko pani powie otwieramy ćwiczenia na stronę 69 przypomina mi się 1D i się śmieje na całą klasę 
70. Ścięłam włosy po komuni 
71. Była w 3 klasie
72. Miałam włosy za pośladki
73. Jaka ja głupia byłam!!!
74. One były takie długie i grube!!!
75. Jak piszę ,,One'' to czytam to jako łan 
76. I od razu w głowie 1D
77. Byłam na 3 koncertach w życiu
78. Na Madonnie 
79. Na Beyonce rok temu
80. Na Ellie nie dawno
81. Na koncercie Ellie stałam w 1 rzędzie
82. Chcę wrócić na ten koncert
83. Rozpłakałam się jak Ellie weszła
84. Moja kuzynka była obok mnie na koncercie EG a ja o tym się dowiedziałam niedawno 
85. Spotkałam też Nesianator
86. Czego wcześniej nie lubiłam teraz to lubię
87. Już trzeci dzień to piszę
88. Marzę o współpracy z Sheinside, ale żeby ją rozpocząć potrzebuje 1000 obserwatorów
89. Na tt obserwuje mnie Joanna Krupa
90. Bo napisałam do niej żebyśmy zorganizowały jakąś akcje razem na tt
91. Chcę pojechać na koncert Lany.
92. W tamtym roku byłam chora i nie mogłam pojechać
93. Miałam udar
94.Chcę już lato
95. Bo chcę mi się jeździć na rolkach
96. I tęsknie za Wikcią
97. W sylwestra chcę mi się płakać
98. Za starym rokiem
99. Mam na imię Zosia
100. Ale czasem na mnie mówią Nesia moi starzy znajomi z przedszkola

To koniec było to dość spore wyzwanie bo co chwila, a to może napiszę nie bo to prywatne a może to nie bo zgłoszą mnie za prawa autorkie papa!!! 

23 komentarze:

  1. Też jestem Directionerką :)

    notthisstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za fakty, teraz wiem o tobie więcej :)
    Zapraszam do mnie na Before I die. Chcę wiedzieć tez coś o Tobie więc napisz w komentarzu swoje małe Before I die! : ) Obserwujemy?
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog idelany! Godzien obserwacji i odwiedzin!
    Ja tam nie pogardzę odwiedzinami zaczynam wpadać częściej!
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś na koncercie Beyonce? zazdroszczę :(
    Obserwujemy :*?
    http://kazumisan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubie Violetty!!!
    Świetny post !

    http://hellojulia-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również nie przepadam za Violettą ;d Ciekawe fakty ;) Uwielbiam twojego bloga ;D

    Zapraszam do mnie. Jeśli ci się spodoba to byłoby mi bardzo miło gdybyś zaobserwowała. Jeśli chcesz to mogłabym się odwdzięczyć.
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka :)
    Zapraszam do mnie + konkursik ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Zaobserwuj,skomentuj-a na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post ! też kocham noge <3

    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obs , odwdzięczę się tylko napisz w kom że już :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny design bloga i sam blog <33
    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu :)
    diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wygląd bloga , fajne fakty :)

    Wspólna obserwacja ? zacznij i daj znać
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fakty! :)

    Obserwuje i licze na rewanz :D
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej jak dużo faktów :)) świetny blog + obserwuje :>
    http://joosiek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne fakty:) moze wpadniesz do mnie i zaobserwujesz? ja na 100%v sie odwdziecze!!
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Choćbym siebie widziała z tą Violettą XD

    superhiperbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale dużo :D

    Wspólna obserwacja? Zacznij :)
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/
    MÓJ BLOG-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie lubie violetty, drażni mnie ten serial xd

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ellie, queen B <3 marzenie pójść na ich koncert. :)
    Dobrze, że masz takie bff. ;)

    Zapraszam na mój pierwszy film na:
    http://www.youtube.com/channel/UCSMlWpIXk_1v6_dYoIEQX2g

    P.S. Pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku podziwiam Cię, że tyle aż tych faktów tu wypisałaś:D Jednak miło się czytało:)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo ładne imię :)

    + ZAPRASZAM DO MNIE : AKTUALNIE TRWA KONKURS NA POST PROMUJĄCY LUB NOWY WYGLĄD TWOJEGO BLOGA : ♥konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę ci że byłąś na koncercie Ellie *o*
    Pozdrawiam! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, jak ja ci zazdroszczę, że byłaś na koncercie EG *-* Szczęściara z ciebie :)

    Pozdrawiam cieplutko.
    BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne fakty.
    Obserwuję

    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje