poniedziałek, 17 lutego 2014

To wiosna?

Hej sunchine!!!
Dziś się strasznie czuje zwolniłam się dzisiaj z paru lekcji bo już nie mogłam usiedzieć bolała mnie strasznie głowa i jeszcze w nocy wstawałam bo chciało mi się wymiotować.
Jutro też chyba nie idę ale kiedy źle się czuje robię zdjęcia.
Wczoraj byłam w białym stoku i zrobiłam zakupy w cropp i tam kupiłam moją śliczną kurtkę i bluzkę


Jeszcze znalazłam sklep claire's tam jest moje miejsce wszędzie hello kitty i one direction kupiłam sobie placak, kubek i opaskę na oczy naprawdę polecam i jest promocja 3 rzeczy z 1D w cenie dwóch więc czemu z tego nie skorzystać tutaj macie zdjęcia tych rzeczy




Dzisiaj było u mnie strasznie słonecznie i to jak jest tylko mały wiatr nie wiem ile jest stopni, ale chyba jest ciepło.
Tak zeszłam do salonu i o was myślałam i pomyślałam, żeby napisać o tym post i wrzucić zdjęcia i aż jak spojrzałam na te zdjęcia to jak prawdziwa wiosna jeszcze teraz u mnie ptaszki ćwierkają jak wiosną. Bym chciała już taką prawdziwą wiosnę.
Prawda, że jak wiosną? Tak mi się dzisiaj zachciało robić zdjęcia dla was i takie widoki były warte robienia zdjęć.
Jeszcze jestem trochę senna ale dam wam jeszcze parę zdjęć i oczywiście nie mogło zabraknąć mojej Coco zdjęć, i się z wami żegnam to pa moje sunchine papa!!!







3 komentarze:

  1. widziałam tą koszulkę jak byłam ostatnio w croopie ;) myślałam nad nią ale jednak się nie skusiłam
    obserwuje i licze na rewanż http://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i post, obserwuje i liczę na to samo http://www.na-natalia.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo się o Tobie dowiedziałam!
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje