wtorek, 28 stycznia 2014

trening czyni mistrza

Hej misie!!!
Dziś byłam z Pauliną na basenie ,,poćwiczyć przed zawodami'' tylko tam coś w kółko gadałyśmy i nurkowałyśmy ale w końcu coś.
Jutro mam zawody nie stresuje się tylko trochę się denerwuje trzymajcie za mnie kciuki.
Mam nadzieje że zajmę miejsce na podium nie wiem ile nas startuje wiem że ja z Pauliną i taką Dominiką obyśmy były tylko we trzy. 
Mam około ze trzy dyplomy za pływanie i jeden medal bo na tylko jednym były medale.
Jeszcze z Pauliną się umówiłam na czwartek na pizze ale jeszcze nie wiadomo.

Bardzo wam dziękuje za miłe komentarze które coraz częściej się pojawiają na blogu :*
Dobra ja już pójdę spać chcę się wyspać na jutro więc papa!!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje