poniedziałek, 28 października 2013

Ból pleców- Czy ja się starzeje?

Hej Kotki!!!
Przepraszam że się coraz mniej udzielam, ale niestety SZKOŁA!!!! NIENAWIDZE!!!! A w niedziele musiałam leżeć bo mnie strasznie plecy bolały i musiałam leżeć i co godzina maść i nic innego masakra!!! Ale jest jedna dobra wiadomość, że niedługo haloween ja wycinam dynie z 1D XD. Zaległości dopiero nadrobimy w ferie zimowe :( czemu to tak daleko!!! Dziś dużo wykrzykników hihi :*. I tak to dzisiaj kończymy dam wam zdjęcie haloweenowe no i cześć ;). Na samej górze jak byś nie wiedział XD
                                                                                                                                 
^
                                                 |
                                                 | 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje