poniedziałek, 24 marca 2014

Kto powiedział, że chłopczyca nie może lubić różu?

Hei misie!!!
Pewnie się zastanawiacie skąd ten tytuł i się zaciekawiliście nim. Bardzo się zastanawiałam nad tym postem czy go napisać i wogóle jak?
I tak ostatnio ktoś się mnie zapytał jaki jest mój ulubiony kolor ja powiedziałam że różowy on powiedział jak chłopczyca która kocha grać w piłkę może lubić różowy? Ja już się sama wam przyznaje nie nawidzę spódniczek a w sukienkach do szkoły nie będę chodzić, nawet nie mam takiego zamiaru.

Na weselach założę już sukienkę ale żadnych butów na obcasie czy nawet jakiś balerinek nie założę trampki i koniec.
Wcześniej byłam strasznie dziewczęca, wszystko to  tylko spódniczki, sukieneczki itd. zmieniłam się strasznie przez piątą klasę i czwartą.

Wystarczy spojrzeć na youtuberkę causeiloveu wydaje nam się taką niewinną mega dziewczęcą dziewczyne a tak naprawdę kocha hip-hop i rap wiem sama się zdziwiłam jak się o tym dowiedziałam.

Mam nadzieje, że post się podobał obserwujcie, komentujcie i publikujcie papa!



1 komentarz:

  1. Zastosuj trochę większą czcionkę w postach, ta jest niemal nieczytelna. Jasne, że każdy może nosić i lubić to, co mu się podoba. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje