środa, 5 lutego 2014

Ferie jak długi weekend

Heii!!!
W poniedziałek zaczął się u mnie w województwie drugi tydzień feri, ale za tydzień do szkoły :(.
Moje ferie przebiegają bardzo spokojnie aż za spokojnie tylko gram na tablecie i siedzę na laptopie i siedzę na facebooku w piżamach.
Tak sobie siedzę i piszę posty na zaś ale mam dla was post Before I Die nie będę już wam tłumaczyć o co w nim chodzi on się pojawi za niedługo siedzę teraz nad nim i czasem nie mogę w nim nic wymyśleć.
Znalazłam teraz fajną grę na tablet z systemem android to jest farm story fajna gra na zimne dni nie mogę się ruszać teraz z domu więc fajnie jest pograć w taką wirtualną grę.


Ale dzisiaj przyjechał kurier z moją piżamką z Hello Kitty, którą kupiłam Tu 
Są różne rozmiary więc jeśli chcesz taką piżamę to kupuj i to już!

Kosztowała razem z dostawą 210 zł można płacić przy odbiorze i przelewem lub wcale XD Żartowałam hihi.
Ogólnie ferie mijają mi jak jakiś długi weekend mam ciągle wrażenie że jest sobota czy niedziela.
Wyprzedzam wasze pytania i nie nie mam IPhona będę go miała ale w listopadzie a to jest mojego brata IPhon i nim tylko robię zdjęcia bo on fajnie robi zdjęcia.
Dobra ja już kończę ten post, nie pisz w komentarzu fajny blog tylko po prostu mnie zaobserwuj jak ci się podoba ale możesz to też napisać :)
Kocham was!



1 komentarz:

  1. Śliczna pidżama! Serio taka słodka ;)

    * olusiek-blog.blogspot.com *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje