poniedziałek, 3 lutego 2014

10 postanowień na rok 2014

Hej rybcie!!!
Dziś napiszę taki spóźniony post czyli ,,10 postanowień na rok 2014'' więc zaczynamy!

1. Czytać więcej książek.
W 2013 czytałam strasznie mało książek nawet ani jednej lektury ale w tym roku przeczytałam książke one direction
,,Gdzie jesteśmy" jeszcze mam zamiar przeczytać książkę Demi Lovato będę już ją miała może w czwartek czy piątek bo w tedy jadę do warszawy.


2. Lepiej się uczyć.
W tym półroczu miałam średnią 4.0 a chcę mieć świadectwo z czerwonym paskiem na koniec roku teraz wszystko ważne podkreślam i zapisuje wszystko na karteczkach.


3. Mniej się kłócić.
Ja jestem osobą, która często się denerwuje i zaraz jak ktoś mnie wkurzy ja się denerwuje i wybucha kłótnia chciałam temu zapobiec w tym roku.

4. Mniej stresować się.
Bardzo się stresuje kiedy coś mi się nie uda lub kiedy poznaje nowych ludzi

5. Nauczyć się języków.
W grudniu zaczęłam się uczyć norweskiego a jeszcze w wakacje francuskiego, a angielskiego uczę się od przedszkola ale też bym się chciała nauczyć migowego i chcę to w tym roku zorganizować

6. Mówić rzadziej Nie.
Często odpowiadam ludziom nie. W tym roku chciałam to zmienić i mówić tak

7. Być bardziej poświęcona blogu.
Pewnie zauważyliście u mnie, że rzadziej się udzielam na blogu chciałam pisać posty w tym roku co 2 dni lub w codziennie w 2013 pisałam co 3 dni nawet raz w tygodniu teraz piszę coraz częściej bo mam ferie więc to nie dziwne.

8. Uprawiać więcej sportu
Jak ktoś przeczytał wcześniejsze posty to pewnie dowiedział się, że pływam i startuje w zawodach pływackich. Uprawiam wiele sportów ale to wiosną więc w zimę ich nie mogę uprawiać chciałam uprawiać jakieś sporty, które można uprawiać w każdą porę roku.

9.  Współpracować z Sheinside.
Bym bardzo chciała współpracować z Sheinside ale mam za mało obserwatorów więc jak masz bloga i napiszesz coś o mnie odwdzięczę się napisz mi tutaj i wyślij link do postu to ja też cię zreklamuję.

10. Być mniej leniwym.
W 2013 byłam trochę leniwa bo nie wiem z matmy nam zadała jedno zadanie nieobowiązkowe to  go nie odrabiałam czy czegoś nie wiedziałam czy nie rozumiałam zostawiałam to ale w tym roku chciałam to zmienić i pogłuwkować nad tymi zadaniami.

To na tyle więc papa!

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za postanowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizowaniu postanowień.

    peach-please.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje