czwartek, 30 stycznia 2014

Art And Plans For The Blog

Hei!!!
Wczoraj jak wróciłam z zawodów dodałam posta ale potem nie byłam prawie nigdzie obecna tylko narysowałam rysunek z tumblr i pooglądałam coś i poszłam spać bo mnie strasznie mięśnie bolały.
Dziś nie pójdę z Pauliną na pizze :( a szkoda bo będzie mi strasznie nudno ale jutro po obiedzie jadę na obóz fajnie już się nie mogę doczekać.
Dziś mój rysunek pokolorowałam bo wczoraj byłam już i tak zmęczona i tyle róż tam musiałam narysować że masakra.
Jak ktoś obserwuje mnie na intagramie czy na tumlrze no to już widział mój rysunek.
Nudzę się strasznie :(
Teraz robię filmik urodzinowy dla Hazzy będę pisać do jego mam nadzieje że to zobaczy.
Nie wiem już o czym pisać postów ale się nie poddam już coraz częściej od was dostaje miłe komentarze i bardzo się z tego cieszę kocham was i to bardzo mam nadzieje, że teraz to czytacie.
Jeszcze chciałam podjąć współprace z sheinside ale muszę mieć 1000 obserwatorów proszę pomóżcie mi liczę na was .
Dobra kończę już w piątek wieczorem wrzucę wideo jak się pakowałam na obóz.
Więc papa!!!

4 komentarze:

  1. Śliczny rysunek ^^ Miłego wyjazdu na obóz :D Wpadnę na twojego tumblr'a :) Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. parę lat temu rysowanie było moim hobby, rysowałam coś o podobnej tematyce :) świetnie wyszedł Ci rysunek! :*

    slodkieslodkieczary.blogspot.com obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten rysunek :). Bardzo fajny post, ciekawy blog
    http://czolgista-repost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super rysunek ^^
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje