sobota, 9 listopada 2013

Mój raj na ziemi

Hej koteczki!!!
Wczoraj u mnie Nusia nocowała nakręciliśmy filmik ,,Jak dobrze się znamy" i jeszcze surowych rodziców. Ale niestety Nusia jutro musi jechać do Gołdapi na rehalibitacje. Zawsze jak nie ma Nusi pragnę żeby tam wrócić zawsze jak mam doła lubię sobie powspominać jak się przechodziło z ciocią przez ten piękny most nad rzeką, jak oglądałam bajki z kuzynkami wieczorem naprawdę tęsknie bym chciała się tam znaleźć chodźby na minutę zobaczyć jak Liège się zmieniło po 9 latach. nie widziałam ostatnio moje ciotki jak miałam 5 lat. Przepraszam że wam się żale ale chcę to komuś powiedzieć. Macie mój najpiękniejszy zakątek na ziemi no i cześć! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje