niedziela, 16 marca 2014

Eyes Cat

Hejo!
W piątek nocowała u mnie Nusia to były wielkie jaja. Rozbijałyśmy sobie jajka na głowie ja tak leciutko Nusi a Nusia mi tak z całej pety jajkiem w łeb dziękuje Łucja i Åsil za wrzucenie filmiku na instagrama i danie nam inspiracji.
Wyszłyśmy jeszcze na zdjęcia i wyszły fantastycznie, chciałyśmy jeszcze wczoraj wyjść, ale by nas zaraz zwiało.
Bardzo fajnie spędziłam z Nusią czas fajnie na ogół było i nie dość, że porobiłyśmy sobie kilka zdjęć które mogę wykorzystać w tym poście to tyle wygłupów może potem wstawię na instagrama chociaż mnie pewnie zabije XD.
Siedziałyśmy jeszcze pół dnia na instagramie tylko wrrzucałyśmy nasze foty.












Wczoraj strasznie wiało u mnie w mieście  nawet kilka drzew wyrwało i moje spodnie się pompowały na wietrze, a dzisiaj u mnie śnieg spadł i już całe szczęście się stopił :).
Ten tydzień tak bardzo szybko minął już się cieszę bo w piątek jest pierwszy dzień wiosny.
Kocham wiosnę tak samo jak i lato może zrobię z tym jakiś filmik, ale nie obiecuje.
Jeszcze chcę nakręcić z klasą Happy Pisz na pierwszy dzień wiosny bo w tedy idziemy na miasto z całą klasą i wychowawczynią pod czas szkoły, ale prawie wszystkie dziewczyny z mojej klasy to nie chcą być kamerowane lub ich nie lubię, ale za to połowa chłopaków z mojej klasy lubi być kamerowanych i byście się udusili ze śmiechu.



Szkoda, że już niedziela bym coś jeszcze porobiła w ten weekend, ale cóż szkoły nie da się spalić śpiewając Burn próbowałam, ale trzeba wierzyć w marzenia.





Dobra nie wiem o czym pisać posty tematyczne lepiej mi idą a takie o codziennym życiu to nie zbyt nie gniewajcie się.

Trzymajcie się i uważajcie bo wpadniecie pod samochód na i papa!

kurtka/worek na śmieci- pepco
czapka-cropp

Kamizelka- Zemsta małej Nesi na marynarce mamy
Bluzka-Tesco
Spodnie- Top Secret
Trampki- Chińczyk

Takie se wygłupki :*

2 komentarze:

  1. Fajny blog :)
    zapraszam do mnie :) http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post ! :) Miło tutaj,będę wpadać częściej ! :))
    Pozdrawiam Serdecznie !

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje