środa, 22 stycznia 2014

Ferrie w siodle

Hej kochani!
Przepraszam już was na wstępie że tak rzadko się udzielam ale mam bardzo dużo testów i nie mam prawie kiedy zajrzeć.
Dziś robiliśmy rzeczy z pudełek na plastyce na początku miał to być robot ale tamta grupa mówiła że ściągamy od nich pomysł więc potem to miało być miasto, ale potem to był czołg który będziemy jeszcze dokańczać. 
Więc muszę wam się pochwalić że... JADĘ NA KONCERT ELLIE GOULDING W WARSZAWIE AAA!!! Kurier przywiózł bilety w poniedziałek, przytuliłam kuriera aż ze szczęścia i tak się darłam że sąsiad wyjrzał przez okno. HIHI
Dziś robiliśmy na plastyce rzeczy z pudełek, podzieliliśmy się na 2 grupy od 1 numerka do 12 była jedna grupa ja jestem 12 a Nusia 24 :( 
Na początku miał być to robot, a potem miasto, a teraz to jest ,,czołg''.
Dobra przejde do tytułu dziś zarezerwowałam miejsce na obozie jeździeckim cieszę się i to bardzo bo zawsze chciałam jeździć na koni a teraz mogę jadę 31 stycznia do 2 lutego a potem jadę na koncert 6 lutego i od razu jadę  też tam na obóz bo to na weekendy tylko.
Dobra nie wiem co tu dalej opisywać kończę ten dziesiejszy post więc narazie no i cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje