niedziela, 26 stycznia 2014

Your Type of music TAG

Hei!!! pomimo że jestem teraz lekko podziębiona postanowiłamdla was zrobić taki type of music TAG i jeśli nie widziałeś mojego nowego filmiku wpadaj o tu [KLIK]
1.Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki?
    Nie słucham co mi się spodoba nie zależnie od gatunku.
2. Do jakiego fandomu należysz?
     Directioner, Gouldiner, Lovatic, Lanatic, Beyhives, Ariananator
3. Ulubieni wykonawcy
Mam takich dużo Ellie Goulding, Demi Lovato, Lana Del Rey, Beyonce, Ariana Grande, Rita Ora, Rihana , Katy Perry, Hayley Williams, Margaret i Ewa Farna
5. Twój ulubiony Zespół
Jasne że One Direction
6.Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ? 
To zależy jak się czuje :)
7.Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
One Direction, Ellie Goulding, Demi, Beyonce i Ariany
8.Jaki masz dzwonek telefonu ?
Mam taki [KLIK]
9. Jakiej muzyki nie znosisz ?
Nie mam takiej muzyki kocham każdy rodzaj
10.Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Nie mam takiego wykonawcy 
11. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Tak lubię ale nie wiem czy umiem
12.Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?
To raczej RMF
13.Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
MTV i Viva
14.Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
Przepraszam ale Miley Cyrus piosenki ma bardzo fajne ale zachowanie już nie :(
15.Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
Gangam Style i Gentelman
16.Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
Nie zdecydowanie nie z moi przyjeciele to tylko polskie my tylko z Nusią mamy podobny gust do piosenek
17.Ulubiona piosenka-piosenki ?
Demi Lovato- Neon Light
One Direction- Story of my life
Ellie Goulding-Goodnes Gracious/Burn.
To wszystko dziękuje za przeczytanie posta i dozobaczenia rybuszki :*

2 komentarze:

  1. ale ładnie *.*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała!
    Jeśli chcesz wywołać uśmiech na mojej buzi to proszę o kliknięcie w baner sheinside z prawej strony bloga! :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz napisz coś więcej niż fajny blog czy obserwacja za obserwacje☺♥
Spam i obraźliwe rzeczy nie są tolerowane :)
Zostaw link do swojego bloga, na pewno zaobserwuje